Om bezoekers van hoge kwaliteit aan te trekken wordt een aanzienlijk deel van ons budget geïnvesteerd in de promotie van de Europe Art Fair via lokale, nationale en internationale kranten en media, advertenties op sociale media en buitenreclame. Naast advertenties worden uitnodigingen verstuurd naar duizenden kunstliefhebbers via opt-in mailinglijsten met meer dan 35.000 abonnees, naar kunstkopers van eerdere kunstbeurzen en de top 100 van kunstverzamelaars in Nederland.
Daarnaast is het voor een succesvolle beurs ook belangrijk dat de deelnemers hun eigen netwerk uitnodigen. Vandaar krijgt elke deelnemer een onbeperkt aantal toegangskaarten voor het beursweekend (13 en 14 september).
Het L (of Large) promotiepakket ter waarde van € 200 is inbegrepen in uw standprijs en draagt bij aan deze promotionele inspanningen.
Promotiepakket Large
inbegrepen (waarde € 200)
Dit pakket is inbegrepen bij uw deelnamekosten en bevat:
- 1/4de pagina in het A4 glossy kunstbeursmagazine dat iedere bezoeker ontvangt met een afbeelding van een kunstwerk, uw naam en website;
- een afbeelding van uzelf op de deelnemerspagina van de website samen met een afbeelding van een kunstwerk, uw naam en website.
Promotiepakket XL
kost € 350
Met het XL pakket breidt u de digitale promotie van uw grote pakket aanzienlijk uit met de volgende items:
- uw presentatie in de kunstbeursglossy wordt uitgebreid tot een halve pagina (1 grotere afbeelding + 100 woorden tekst);
- een kunstwerk van u wordt getoond op de homepage van de Europe Art Fair;
- een item op de socials van de kunstbeurs (Insta en Facebook).
Promotiepakket DELUXE
kost € 600
Het DELUXE pakket is speciaal voor de deelnemer die de meest uitgebreide promotie op de beurs wil bovenop Large en XL met:
- een interview van vier pagina's in het glossy magazine met 4 afbeeldingen;
- een afbeelding op een rolbanier (80 x 200 cm) die op en rond de beurs locatie wordt verspreid (oplage minimaal 15 exemplaren);
- een item in de promotionele nieuwsbrief voor de beurs (naar 35.000 kunstliefhebbers).